Bootcamp Content Marketing

Tweedaagse Crash Course - (Digitale) Skill, Tools & Mindset. Aan de slag via de Startup methode met contentmarketing.



We behandelen de volgende vragen en onderwerpen:

  • De formulering van de contentstrategie.
  • De contentcreatie.
  • De accountability.
  • Welke handvatten zijn er allemaal en hoe werken deze?
  • Welke handvatten hebben we voor onze organisatie nodig?
  • Hoe kunnen we ons team hierin meenemen?

Wat we beloven

  • Het kunnen vertalen van de strategie naar werkbare content.
  • Kennis van de nieuwste trends op gebied van contentmarketing.
  • Begrijpen en kunnen toepassen van nieuwste digitale skills & tools.
  • De opgedane kennis zal niet alleen de deelnemer ten goede komen, maar ook het team waar de deelnemer in werkt. 

Voor wie?

Dit programma is bedoeld voor alle professionals die willen leren en (mede)verantwoordelijk zijn voor content marketing en -creatie binnen hun organisatie. Een klein overzicht van veel voorkomende deelnemers: hoofdredacteuren, art directors, marketing- & communicatiemanagers, content marketeers, digital copywriters, creative managers, campagne-/projectmanagers, online marketeers, online editors en entrepreneurs.

Docenten

Docenten van deze bootcamp zijn Cor Hospes, de Nederlandse specialist op het gebied van Contentmarketing & Storytelling en Ruben Zantingh, lead expert We Empower Innovators. De bootcamp is onder auspiciën van prof. dr. Ed Peelen, bijzonder hoogleraar contentmarketing UvA.


Type
Contractonderwijs
Vorm
Kortlopend
Toelatingseisen
Vooropleiding nodig
Voertaal
Nederlands
Start
November

Gepubliceerd door  Faculteit der Maatschappij- en Gedragswetenschappen